Wednesday, January 5, 2011

A New Beginning



Hello my friends, welcome back. How were your holidays? I hope you had a good time. I'm very grateful because I celebrated the holidays with my family and friends. It was such a blessing to see my nephew Dante doing good, and having fun, as you know, he suffers from cancer. *To learn more about my nephew, just click here.*

Well, this time of the year, always makes you wonder about changes, and things that you could improve. This year is no exception, and there are many things that are on my list of resolutions.

On top of my list is to eat healthier and cook more. I always liked cooking, but living in this fast-paced environment, makes you eat more fast-food thus having to make poor choices. I'm sure I can save some money and be healthier by not eating out so much...  : )

Another goal for this 2011 is to be more compassionate, and help out charities, especially the Ronald McDonald House Charities since I've seen first hand the amazing job that the charity does with sick children.

Well, that leaves me to my final goal that I would like to share, and that is to have more faith and get closer to God. I do believe in him, and I think he's always guides the way, even if you are in pain or you think you are alone. 

Well my friends, I hope you have a wonderful year, and that all of your dreams and hopes become a reality. See you soon! 

***Para leer en Español, haga click en Read More*** 

Hola amigos, bienvenidos. Como pasaron sus fiestas Navideñas? Espero que se la hayan pasado bien! Yo estoy muy agradecida ya que celebre con mi familia y amigos. Fue toda una bendicion ver a mi sobrinito Dante, ya que se encontraba bien, y divertiendose. Como uds. saben, el sufre de cancer. *Para saber mas de mi sobrinito, solo hagan click aqui*

Bueno, en esta epoca del año, siempre nos hace pensar en cambios, y cosas que podemos mejorar. Este año, no es la excepcion, y hay varias cosas que estan en mi lista de metas.

Una de las cosas que estan arriba de mi lista, es el de comer mejor, y cocinar mas. Siempre me ha gustado cocinar, pero cuando vives en un medio ambiente muy rapido, te hace tomar decisiones no muy buenas, y comer comida rapida. Ademas, estoy segura que podriar ahorrar dinerito al no comer tanto fuera... : )

Otra meta para el 2011, es el ser mas compasiva, y ayudar a organizaciones beneficas especialmente como la Casa Ronald McDonald, en la cual yo misma he visto el maravilloso trabajo que esta organizacion hace por niños enfermos.

Bueno eso me deja con la ultima meta que les voy a compartir, y es el de tener mas fe en Dios, y acercarme mas a el. Yo creo en el, y pienso que el siempre nos guia inclusive si estas en dolor o piensas que estas solo.

Bueno amigos, espero que tengan un año maravilloso, y que todos sus sueños, y esperanzas se vuelvan realidad. Nos vemos pronto!

5 comments:

  1. Te deseo lo mejor para ti tambien : ) , que el 2011 te traiga muchas cosas buenas y que tu hermoso sobrino siga mejorando cada dia mas.

    ReplyDelete
  2. I too want to grow in my faith with God and such beautiful words Rocio! I hope you have a lovely New Year! I will have to check out the organization you mentioned too, sounds wonderful! Will talk via e-mail soon, xo!

    ReplyDelete
  3. Mis mejores deseos para este año que va comenzando! verás que todo se te cumplirá!!!! por cierto te quedo muy padre la monita me encanto!!!

    ReplyDelete