Tuesday, June 14, 2011

Glamour Fashion Illustrations

© Rocio Rincon

© Rocio Rincon

© Rocio Rincon

Hello my friends, I'm so happy to be back and bring you some Glamour Fashion Illustrations that I created a few months ago. I wanted to share them with you because soon I'm gonna have my etsy shop up and running and want to sell some of these on etsy. Do you like this glamour style?

Also, I wanted to let you know that I was invited to have a link to my work on Arterna.com. You can see my link here. A warm welcome to all new visitors!

Well my friends, I hope you have a great week. See you soon!!! 

***Para leer en Español, haga click en Read More***   

Hola amigos, estoy muy contenta de estar de regreso y traerles unas ilustraciones glamour de diseño de moda que hice hace algunos meses. Queria compartirlas con ustedes ya que muy pronto voy a tener mi tienda de etsy, y queria vender algunas de estas ilustraciones ahi mismo. Les gusta este estilo glamour?

Tambien queria decirles que fui invitada para compartir el enlace de mi blog en la pagina Arterna.com. Pueden ver mi link aqui. Una calurosa bienvenida a todos los visitantes nuevos!

Bueno amigos, espero que tengan una buena semana. Nos vemos pronto!!!

8 comments:

  1. Que padres te quedaron sis!!! Me encantaron!!

    ReplyDelete
  2. me gusto mas la moradita, despues la azul y luego la verde! ;)

    ReplyDelete
  3. @ Indie Dreamz, Gracias! Que bueno que te gustaron! Espero pronto ponerlas en Etsy. Besos!

    ReplyDelete
  4. Muy bonitas todas, la mas que me gusto fue la del traje color negro y que bueno que vas abrir una tienda en Etsy. Que tengas lindo dia,abrazos!.

    ReplyDelete
  5. Congrats on the Etsy shop! Can't wait to see it =)

    ReplyDelete
  6. That's great! :) I like the first one!
    Good luck with the etsy shop :)

    ReplyDelete
  7. Soooo cute! I love the first dress. It's so fun and flirty.

    ReplyDelete
  8. Ooooh yay this answers one of my questions in my e-mail to you today! They look gorgeous and can't wait for your Etsy shop! ;) Going to that link too.

    ReplyDelete