Tuesday, July 5, 2011

A Sunny Walk in a Summer Dress

© Rocio Rincon

Hello dear friends, I know I haven't posted frequently, and I wish I could tell you more details, but for now all I can tell you is that I would try my best to post as often as I can. 

With that said, I wanted to share with you my latest fashion illustration called "Sunny Girl". My inspiration was of course the Summer, and I chose a yellow dress because to me it represents the sun, energy and happiness. 

I used PanPastel for the background, and it was my first time using them, and I love them!!! They are so fun, I'll continue doing my illustrations with them.

Well my friends, be sure to check my blog for new updates and illustrations. Have a great week!!!

Take care! See you soon!

***Para leer en Español, haga click en Read More***  

Hola queridos amigos, yo se que no he escrito tanto como he querido, y me encantaria darles mas detalles, pero por ahorita todo lo que les puedo decir es que voy a tratar lo mejor para escribir lo mas seguido posible.

Con eso dicho, queria compartirles mi ilustracion mas nueva llamada "Chica del Sol". Mi inspiracion fue por supuesto el verano, y escogi el vestido amarillo porque para mi representa el sol, energia, y felicidad.

Para el fondo utilize PanPastel y era mi primera vez usandolos, y me encantaron!!! Son muy divertidos y voy a continuar haciendo mis ilustraciones con ellos.

Bueno mis amigos, no se olviden de checar mi blog para noticias e ilustraciones nuevas. Tengan una muy buena semana!!!

Hasta luego!

4 comments:

  1. Hola : ), te quedó muy bonito, los colores són bien de verano. Que tengas lindo día,abrazos.

    ReplyDelete
  2. Wow you're so talented! What a beautiful illustration.

    Thanks for visiting my blog :)

    ReplyDelete
  3. Lovely Rocio! I love the yellow - so fun and sunny! Hugs, Stephie x

    ReplyDelete